the winner

CHACHA!(tog matildas rubrik där)
Jag sprang till ica efter skolan och köpte mozzarella till mamma och en bit västerbottenspaj till mig själv.mums
NU sitter jag och försöker skriva klart bf, men det går inge bra.

dagens +&-
+fick vara med mina underbara vänner
+invigde min nya jeansjacka(bild kommer senare)
+jag blev vinnare på matildas blogg: http://matildac.blogg.se/2011/may/the-winner.html
+åt hemmagjord pizza till middag
+hundvakt ikv åt bella
+ är hockey ikv!!!


-såg ut som en råtta i ansiktet
-håret likadant
-måste göra läxa
-allergi pga bella
-besviken...igen...



wehearit.

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Måste säga att jag till 100% diggar din blogg. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med det här?

2011-07-13 @ 04:20:28
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0