ready for the beach

Jag steg upp halv 6 i morse och följde mamma till jobbet.Där skruvade jag ihop saker och spelade harpan på datorn.Jag gick till bussen kvart över nio och var i stan vid 10. Där träffade jag lina och vi gick på stan. Jag hittade en body scrub och en gul bikini på hm. Jag tog kvart över 4 hem och där träffade jag evve,ida och amanda.Jag och evve bestämde att vi ska vara med varandra imorgon kväll så det kommer bli great!
Jag åt pastasallad till middag och vid 6 la jag mig och sov, 9 vaknade jag av att pappa ringde,annars hade jag nog sovit ännu längre. Imorgon blir det skola som vanligt, gympa&matte. Efter matten ska jag och lina sola på suntan, så det blir no make up, precis som idag, det var jävligt skönt!
På lördag ska jag och putte göra byske osäkert, så håll er inne!
NU ska jag käka upp en bulle som mamma nyss bakat, vanlijbullar/vanliga.Sen blir det sängen för mig. Jag skriver imorgon. Puss
wehearit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0