nothing you do can fix it

Just nu..
Kär: ja
Glad: ja
Trött: nej
Vild: nej
Lugn: jo
Nervös: nej
Uttråkad: ja
Irriterad: lite
Ledsen: lite
Besviken: lite                                                                                        
Arg: lite
Sjuk: lite
Stressad: nej, kommer att bli de senare
Förvirrad: lite
Sårad: nej
Olyckligt kär: ja
 
Random stuff...
Någon som förstår dig: evve
Någon som du längtar efter: puuuuuuutte 
Någon som du hatar: jadu
Vem kramade du senast: mamma
Vem kysste du senast: dig
Vem ringde dig senast: mamma
Vem ringde du senast: mamma
Vem pratade du med på msn senast?: emelie
Har du några kärleksproblem: nej
Har du ätit något idag: ja
Har du gråtit idag: nej
Har du skrattat idag: jo
 
Jag
Saknar någon just nu: Ja för mycket!
Är rädd för att bli övergiven: ja
Svär ofta: om jag är arg
Sjunger i duschen: nej, jag nynnar
Morgonperson: ja
Är kär i kärleken: Nej
Skrattar åt mina egna skämt: alltid
Vill ha barn: ja, senare
Skulle göra plastikoperation om det skulle vara ofarligt: ja kanske
 
Har du...
Glasögon/linser: nej
piercingar: 4 i öronen
Syskon: bror&syster
Jobb: ja, typ helgjobb
För många vänner: nej, men älskar de jag har!
Färgat håret: ja
Bra självförtroende: nej,
Sagt" jag älskar dig" till någon: Ja
Varit kär: ja
Dumpat någon: Ja
Brutit ett ben någon gång: ja
Ljugit om var jag är för mina föräldrar: Ja
Somnat gråtande: Ja
 
Brukar du...
Titta dig själv i spegeln: Ja
Ha ångest: ja ibland..
Drömma mardrömmar: inte på länge nu
Klä dig i svart: Ja
Hata folk: om de förtjänar de
Lita på folk: jo vissa,


we heart it♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0