matilda är bäst! <3

Nu sitter jag i en datasal med ida,matilda och linn. vi arbetar med bocker inom svenskan. först ska intervjua folk och sen redovisa olika böcker. jag har valt ego woman och bakom stängda dörrar. jag har hört att bakom stängda dörrar är jävligt hemsk. jag försöker få tag på boken men den är utlånad på bibblan, men mamma skulle höra om nån på hennes jobb hade den ;)
 nu ska jag fortsätta med det här.
efter skolan blir det en snabb sväng på stan och lämna tillbaka en linne på bikbok, och sen hem och PLUGGA, ska även ut och gå ikv, det blev ganska onyttigt igår eftersom det var hockey!! sverige vann!!!!!! ;D
jag har för övrigt hittat två snyggingar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0