LISTA

Fem skulle
Skulle du vilja vara längre?
vill vara längre men är nöjd
Skulle du vilja väga mer?
nooo!!
Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon?
nej, jag hade ju gjort fel då 
Skulle du vilja ha sex med en kändis?
finns många kändisar ;)
Skulle du vilja dricka dig full nu?
Inte just nu,ska göra läxa och då är det bäst om jag är nykter 

Tio kan
Kan du röra på öronen?
Nej
Kan du slicka dig på näsan?
låångt ifrån
Kan du kolla i kors med ögonen?
Jamen det kan väl alla?
Kan dina föräldrar lita på dig?
Jo det kan dom
Kan du låta bli att prata på 4 timmar?
om jag får sova ist
Kan du vara på fest utan att dricka?
Ja absolut 
Kan dina vänner lita på dig?
Varje sekund!
Kan du tänka dig att pierca naveln?
ja
Kan du suga?
suga?
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?
ja


Femton har
Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?
Vita lögner är bra lögner
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?
Ja
Har du ett syskon?
två
Har du varit full den här månaden?
nej ,
Har du någonsin haft sex med någon?
--
Har dina föräldrar ljugit för dig?
Mycket troligt, som sagt; en vit lögn är en bra lögn
Har du redan tröttnat på dom här frågorna?
jaa
Har du borstat tänderna den senaste timmen?
Nej,måste ju äta först
Har du pussat någon som är fyra år äldre?
hmm
Har du haft sex med någon som är fyra år äldre?
Nej
Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?
nej
Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger?
vill inte testa
Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det?
nej
Har du haft sex med mer än tre personer?
nej
Har du ljugit på någon fråga än då?
ljuger ju aldrig?

Tjugo VEM
Vem är din bäste vän?
Har många av den sorten♥
Vem älskar du?
Familjen och mina vänner!
Vem hade du senast sex med?
jadu
Vem vill du bli full med?
vem har lust?:)
Vem är den bästa artisten?
jag så klart 
Vem pratade du senast i telefon med?
mamma
Vem har du en liten crush i?
hockeyspelare
Vem är snyggast i världen?
finns många!
Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?
Familjen, och vännerna
Vem är snällast i världen?
har inte träffat alla i världen!
Vem vill du prata med?
veeet iiiinte
Vem sov du med senast?
lina♥
Vem såg du full senast?
nämns inte här
Vem vet allt om dig?
Jag tror ingen vet allt, men typ putte och evve
Vem kysste du senast?
haha
Vem kramade du senast?
palle♥
Vem kan berätta allt för dig?
Mina närmastee♥
Vem kan du berätta allt för?
mina närmasteee♥

Vem hatar du?
nämns inte heller här
Vad blir ditt namn baklänges?
ailuj
Har du gjort en snöängel i år?
Nej
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?
kommer inte ihåg, typ minst en natt
Har en dröm gått i uppfyllelse?
Ja, eller jag vet inte
Tycker du att sengångare är söta?
eeeh?
Har du någon gång testat karate?
YES
Första sporten du gick på?
Fotboll
Minimorötter eller pommes frites?
både är goda!
Vad längtar du mest till just nu?
SOMMAREN
Hur gammal har du tänkt bli?
121
Har du haft vattkoppor?
Ja när jag var liten
Vad drömde du inatt?
minns inte
Vilken tv-serie är bäst?
dh
Höga eller låga strumpor?
Låga på sommaren, höga på vintern
Vad är du mest rädd för i hela världen?
att drunkna eller bli instängd
Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
Ja om jag har tråkigt
Vad har du för färg på ditt påslakan?
rött&vitt hos mami och vitt med blommor hos papi
Bikini eller baddräkt?
Bikini
Har du någon gång haft på dig ett par trosor?
suprise, jjjjjaa det har jag
Godaste drickan till frukosten?
Vatten
Har du gråtit i skolan nån gång?
Ja
Hur tar du dig till jobbet?
buss
Vilken färg har din jacka?
har en khakigrön, en beige och en jeansjacka 
Är du höjdrädd?
om det är jättelåååååååångt ner
Vilket land vill du åka till?
FLORIDA
Vad var det senaste som fick dig att skratta?
palle
Vad ska du göra NU? 
läxa->mat->läxa
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
ja
Har du sett din bästa vän gråta?
Ja
Har du däckat/spytt för att du druckit?
nej
Har du varit på stranden?
dum fråga
Hur bra är din syn?
bra
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
ja
Har du varit utomlands?
Japp, turkiet,terneriffa,finland
Vad ska du göra i helgen?
vet inte, kanske palle hoppas jag ♥
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? 
inte ens lite:P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0