liiiiiiiiiiiiiiiiiista

1. Fullständigt namn? - julia anita lindström
2. Exakt ålder? -  16
3. Vart bor du? - byske
4. Bor tillsammans med? - en vecka med mamma,jonas och amanda och den andra veckan med pappa,jonas och amanda
5. Husdjur? - dammråttor
6. Färg på ditt hus? - rött&blått
7. När är du född? - 1994
8. Klass? - bf1a
9. Vilket år tar du studenten? - 2013 
10. Något jobb? - jo, fick igår
11. När ska du sova ikväll? - tidigt
13. Duschat idag? - senare
14. Kramat någon idag? - ja
15. Pussat någon idag? - ja
16. Vad har du ätit? - två rostade mackor med ost
17. Dagens klädsel? - gårdagen kläder, linne och jeans
19. Dagens sötnos? - lina
20. Dagens roligaste? - lina gäspa: haaaallllllllllllllllllllååå
21. Har du många vänner? - ja!
22. Hur många har du kysst? - jadu
23. Vem kramade du senast? - lina
24. Hur många vill du ha sex med? - ingen just nu
27. Har du pojk-/flickvän? - nej 
28. Vem pratade du med i telefon senast? - lina
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? 3182- ditt prisavtal är avslutat blabla

FAVORIT:
31. Film? - vet inte
32. Låt? - vetefan
33. Mat? - grillat
34. Dryck? - cola&sprite
37. Stad? - stockholm
38. Land? - teneriffa och turkland
39. Ämne i skolan? - BF och syslöjd
40. År? - då alla mina underbara vänner föddes

SENASTE:
41. Personen du tänkte på? - lina
42. Personen du kysste? - jadu
43. Gången du spydde? - sist jag hade magsjuka
44. Gången du grät? - typ länge sen
45. Pizzan du åt? - lääääänge sen
46. Gången du var i göteborg? - har aldrig varit där
47. Gången du var i stockholm? - förra sommaren
48. Gången du var full? - har aldrig varit full
49. Gången du var hög? - aldrig
50. Personen som såg dig gråta? - minns inte

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? - vitt&svart
52. Hund eller katt? - hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - först festa sen hem och mysa
54. Tv-spel eller datorspel? - båda
55. Singel eller upptagen? - ibland upptagen men ibland singel
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? -  inget
58. Ragga eller bli uppraggad? - uppragad
59. Big brother eller paradise hotel? - både två
60. Svart hår eller blont? - båda är snyggt
61. Blåa ögon eller bruna? - båda är fina
62. Choklad eller lakrits? - Choklad, men sötlakrits är gott
63. Göteborg eller stockholm? - har bara varit i stockholm
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger
65. Coca cola eller fanta? - beror på
66. Pizza eller kebab? - pizza
67. Randigt eller prickigt? - randigt
68. Älska eller älskas? - Båda 
69. Leva eller dö? - leva!

ANTAL:
70. Personer du älskar? - Just nu? mina vänner&min familj
71. Personer du hatar? - en
72. Personer som sagt jag älskar dig? - min vänner, släkt och familj
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? - räknar itne
74. Glassar du ätit på en dag? - 3
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - ingen, men i sommar då jävlar!

76. Gånger du haft minnesluckor? - never
77. Piercingar har du? - 4 i öronen
78. Personer du saknar just nu? - tänkte skriva lina, men hon ligger bredvid mig och sussar gott:*
79. Gånger ditt hjärta brustit? -

VEM:
80. Vill du kyssa nu? - lina vet
81. Ska du träffa imorgon? - klassen
82. Sjöng du senast för? - evve
83. Hade du senast en msnkonversation med? - nå kille
84. Spelade du tv-spel med senast? - lilsis
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - jag och lina, ligga på stranden och steka
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - en
87. Förtjänar att dö? - den som gör de
89. Vill du sova brevid inatt? - vill sova med lina, men sovde ju med henne inatt ;)

VAD:
90. Gör dig glad? - alla mina vänner och familj och alla våra läxor i bf!!!<3
91. Gör dig ledsen? - att jag har slut gratis
92. Vad vill du helst göra nu? - sova med sömntutan bredvid mig
93. Önskar du att du slapp göra? -städa mitt rum
94. Vill du ha nu? - sommar
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - hmm, pengar
96. Längtar du till? - sommar
97. Tycker du om dina betyg? - stolt
98. Ångrar du i ditt liv? - många saker
99. Är det bästa som har hänt dig? - mitt liv

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0