I Will Be Near You

Inte skrivit på...två dagar? inte bra!
har just ätit fruktsallad med glass,det gillas! Ikv ska jag packa för att fara till pappa imorgon.
förra veckan bodde jag med min sambo i ers. MIn sambo är Paulina Forsgren. Vi hade så underbart roligt och mysigt! Tänk er att få träffa och sova med ens bästa kompis i en veckan, LOVELY!!!

I veckan eller nästa vecka blir det nog så ska jag färga håret hos palles mami. Lutar åt mörkbrunt ;)
På lördag blir det antingen umeå med lina och hennes päron eller hennes stuga :)  Nu ska jag packa, pusshej



NY PROFILBILD PÅ FACEBOOK


Kommentarer
Postat av: linn

jag har köpt halsbandet på H&M:)

2011-05-26 @ 17:16:01
URL: http://linnlulu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0