i love you, and i miss you

Jag slutade 11 idag för jag hade bara två lektioner som sagt. Jag mötte upp ida och andrea på stan och gick med dom, sen tog jag och ida bussen till solbacken och gick runt där. Vi köpte glass och jag dregglade på skohuset, grr!(enbart ida&jenny som fattar det) haha
VI tog 1 bussen hem så jag gick till mamma och hälsade på där tvärt. Jag köpte en ny webbcamera idag på stan så ikv ska den testas när evve kommer ;)
nu ska jag städa mitt rum för vi får middagsgäster ;) kram

Kommentarer
Postat av: paulina

<3<3

2011-05-07 @ 12:32:32
URL: http://pforsgreen.blogg.se/
Postat av: Vilda

Jag måste säga att jag till 100% gillar din blogg. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-07-11 @ 14:17:00
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0