sportlov

idag hämtade min mor min hos palle.Vi for till solbacken. där vart det ett par tygskor(dom andra är alldeles för stora ;S )
jag ska snart äta , ikväll blir det kanske putte,ida och evve =)
min planering inför veckan:
Onsdag: Palle kommer-blir mys

Torsdag: Vaknar upp med underbar paulina. hon far hem sen kommer hon hit igen på kvällen

Fredag: DAGEN:vi vaknar och fixar oss inför dagen/kvällen. tar bussen till emelie.  jag,palle,lina&emelie äter hosemelie. KVÄLLEN: fest!!

Lördag: vaknar upp med mina två fina flickor. <3 kanske bio senare på dagen :)

Kommentarer
Postat av: paulina

aw du är bäst<3

2011-03-09 @ 14:19:29
URL: http://pforsgreen.blogg.se/
Postat av: erika

Är inte helt säker men jag tror jackan kostade 499kr och jeansen 399kr :)

2011-03-09 @ 19:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0