rolig natt

Hej. paulina for hem vid halv 1 idag och dagenhar spenderats med film. snart blridet vårrullar till middag. Igår for jag&palle till robin och såg 1408. sen vidare till jesper där han, danne och hannes spelade hockey.vi for och körde bilkurragömma osv med massa folk. sen vidare till stan för atthämta upp per och vart även förbi max. vi for till jeppe igen. jeppe&per spelade hockey medan jag klippte robin. och palle låg i soffan och halvsov. klippnignen vart bra, tror jag är riktigt duktig ,NOT! robin skjutsade hem oss vid 5 och vi låg och prata en stund sen sovde vi. jag vart rädd i natt när palle skrev ut:NEJ!!!!!!  sötnosen skrek i sömnen. :)
vi vaknade av att hennes apappa ringde. men nu ska jag iaf på ica och handla.
imorgon får man träffa söta palle igen,älskar dig!



min snygging!


Kommentarer
Postat av: paulina

älsakr dig julia!!!!!

2011-03-13 @ 16:04:46
URL: http://pforsgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0