oh no, you already know

det blev att jag gick till mormor ist. hon bjöd på glass,chips och dricka, är nog mätt tills imorgon bitti...
nu ska sminket tvättas bort och ett lager bus ska på. imorogn bitti blirdet att släpa sig ut och gå, kanske gå förbi pappa. sen är det bara att börja locka håret och sminka sig :)
jag vetinte vad jag ska ha för kläder. HJÄLP MIG
förslag 1: vit skjorta+svarta jeans
förslag 2: beige skjorta+svarta jeans
förslag 3: beige virkad väst+svart t-shirt+svarta jeans.
vad tycker DU? :)

Kommentarer
Postat av: Asgeiradine

i sow this site while i was looking for a site with uesful information it really helped me. nice job you are doing please keep it on.

2011-06-03 @ 09:47:46
URL: http://asgeiradine.blognext.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0