onsdag

Hej!
Imorse steg jag upp och gjorde mig klar för jag putte, evve och ida skulle kolla på niornas examen. Efter det så for jag hem och fixade amandas hår inför hennes examen. blev jättefint! kort kommer senare!

Efter hennes examen samlades släkten hemma hos oss och vi fikade och "firade" amanda.Ingen firare mig, men jaja, ettan är tydligen inge speciellt?

Sen åt vi sill m.m med släkten. vid 9 satt jag vid matbordet och somnade då, mamam väckte mig och jag la mig utanför toan?!? sist i mammas säng, med jacka och skorna på. Mamma kom in och pratade med mig och jag sa:  jag vill inte lämna tillbaka boken till david! jag vill inte!!
konstig dröm, och vem fan är david??
mamma väckte mig vid 11 och sen dess har jag suttit framför mammas data, som jag nu också sitter vid:)
nu ska jag se nå teveprogram och sedan prova sussa! godnatt!!

tänkte tipsa om snyggmicas blogg! www.micast.blogg.se

lägger in en bild på världens finaste paulina! saknar dig massor, och vi måste styra upp helgen!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0